jueves, 8 de septiembre de 2016

Un nou curs

"Ja és hora d’aixecar-se”.  M’ha, dit aquest matí, la meua mare amb la seua veu dolça, però jo ja estava despert. Avui és el primer dia de cole. Visca!
Tinc ganes de tornar a trobar-me amb els  meus amics i amigues de classe. Els he de contar moltes coses que he fet aquest estiu. Tinc ganes de veure a la senyo i abraçar-la. Amb ella m´ho passo molt bé. La meua “senyo” m’esplica moltes coses i aprenc molt d’ella. És tan bona.
No puc esperar més per veure a quina aula he d’anar i per saber  si hi ha algun xiquet  nou a classe. Ui! Ens ho passarem bé en el gimnàs tan gran que tenim i quan actuarem per a la familia a Nadal al nostre auditori. Jo el veig més xulo que el del poble.


Vull tornar a tirar-me pels tobogans del pati i conéixer els profes que tindré nous. Dir: “hola Madre Molas”, cada matí, per a que m’ajude a estudiar i ser millor.
“Va Manel, aixecat” Vaja el pare ve a dir-me bon dia i jo, pensant en el dia d’avui, m’he despistat. Encara estic al llit. Ja m’aixeco papà.
Papà, mamà vos estimo molt. Ei, amics! Mos veiem d’aquí poquet al “cole”.  Tinc unes ganes que me moro. Ja us contaré les novetats. Adéu!