lunes, 13 de junio de 2016

Carta de comiat a 4t A

Hola, a les “meves” xiques guapes i als “meus” xics templats de 4t A!!!
Perquè una miqueta meus si que heu estat aquestos dos cursos, no?
Si sapiguereu com ha estat d’especial i bonic per a mi tot aquest temps que hem compartit! M’heu fet molt fàcil estimar-vos, a tots i cadascún de vosaltres,  des del primer dia. No mai podreu fer-vos una idea de tant com, vosaltres i les vostres families,  m’heu ajudat a tornar a  gaudir de la meva feina.
I és que  tant al matí com a la vesprada (sense oblidar-vos ni un sol dia!!!!!!)  m’han rebut les vostres abraçades i besets , les vostres rialles i  somriures… No conec cap més feina on se li diga bon dia d’eixa manera a ningú!!
Ara que toca acomiadar-nos, perquè cal que continueu endavant,  em venen somriures als llavis i el cor  se’m  desborda de goig quan recordo tot el que hem compartit i viscut.  I encara que “ n’ hem passat de tots els colors”  jo  vull quedar-me només amb eixa pila de bons records.
Em sento tant orgullosa per com us heu esforçat i per com ho heu intentat !! Us he exigit i  heu treballat….i en el camí us heu anat fent grans.  M’agradaria que tinguereu la generositat de disculpar-me si en algún moment no he estat la “ senyo” que esperaveu o necessitaveu.  

Per tot i per tant : GRÀCIES!! 
La vostra senyo 
                           Imma