martes, 17 de junio de 2014

Carta d'acomiadament 6è B

Benvolguts alumnes de 6é B:
En primer lloc dir-vos que esta carta no és un acomiadament, és un fins sempre, i abans de que marxeu a “l’insti” només volia fer-vos saber que estic molt agraït per haver pogut ser el vostre mestre aquests dos anys.
Han estat dos anys molt intensos, amb moltes alegries i algun que altre moment difícil. Ara toca oblidar aquests últims, per mantenir en la memòria només allò que ens farà recordar tot el que ens hem estimat. Si, perquè el “profe” us estima a tots i cadascú de vosaltres i us portarà ja, per sempre, dins del cor.
Aquest divendres serà l'última classe junts. He d'admetre que les llàgrimes em volen sortir als ulls mentre escric aquestes línies. El temps ha passat molt ràpid.
Hem crescut i après tant ...
Només puc estar agraït per tot el que m’heu ensenyat, per tots els vostres somriures i les vostres abraçades, per tot el que heu compartit. Però en especial m'agradaria donar-vos les gràcies per haver-me ajudat a ser un mestre millor.
Gràcies per fer-me sentir que la meva feina no és una feina, sinó una passió.
Gràcies a alumnes com tots vosaltres, m'encanta ser cada dia mestre. Cada un de vosaltres m ́ha fet créixer. Mai us oblidaré.
Marcos


Fotos