martes, 7 de junio de 2016

Carta de comiat a 4t B

Estimats alumnes de 4t B, la meua classe:
la veritat és que no se ben bé per on començar, us diria tantíssimes coses…
En primer lloc, us he de dir que des del primer dia que vaig tindre la sort de conéixer-vos us vaig estimar.
Hem aprés molt junts, i jo també he aprés de vosaltres. Poc a poc hem anat avançant, ja no tan sols acadèmicament, sino com a personetes. Us heu convertit en uns xiquets magnífics i estic convençuda que cada dia sereu encara millors.
M’agradat la vostra alegria contagiosa, l’emoció per tot, eixes ganes de fer bé les coses… Diria tantes i tantes coses de vosaltres i totes boniques.
He disfrutat de tots i cada dia dels que m’heu regalat i al vostre costat he sigut molt feliç.
A vosaltres, pares, felicitar-vos per eixos xiquets i xiquetes que són un tresor. Gràcies per confiar en mi, gràcies per deixar en les meues mans el millor que teniu, gràcies per tot i tantes coses.
Us recordaré sempre, ací em teniu per a el que necessiteu, una abraçada ben forta, us estima:
Nuria.